Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2007 11:40 - Колко роли?!...............
Автор: mitko7691 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1955 Коментари: 2 Гласове:
0



Спомням си госпожата,извинете другарката ми по "Морал и право" в осми клас ни говореше как един човек има няколко роли в живота си. Роля на работата,роля в семейството,роля не знам си къде...... Сещам се за тези времена ,защото живота след това наистина те кара да си в няколко роли,включително и в такива за които не са ни преподавали. Например съпруг-любовник :))).Като оставя шегата настрана,повярвайте за някои тази последната комбинация на роли си е доста стресираща и изтощаваща,та като се замисля ролите си ги има всеки и май ги играем доста дълго - сезон след сезон. Смятам,че пълното щастие на човека идва когато може да съчетае всичките си роли.Т.е. когато стане така,че те да не си пречат, и да изпитваш някакво удоволствие от това да се отдаваш на всичките от тях ,а не само на една за сметка на друга... Още по-добре е когато ролите се допълват,доколкото може разбира се. Какво по-добро,ако в къщи обсъждате работата (не само ядовете от работата).А с колегата в офиса споделиш новото си запознанство по интернет..примерно..................Аз не съм такъв................. Явно не съм внимавал в час,или пък госпожата/другарката не го е предала. Не че нямам роли.Аз и да искам не мога да избягам.Стана така ,че при всяка нова роля ,която получавам аз сякаш я обграждам с крепостна стена. Не позволявам никакво движение извън границите на крепостта.Ако има такова то е строго определено.Ето например една от слабостите ми (нека да не го наричам роля) е интернет.Тук намирам един съвсем друг свят.Вземете този сайт дори.Знаете ли ,че хората с които прекарвам ежедневието си биха ме погледнали доста учудено, ако им разкажа за тук.Сигурно не е много редно - или....просто не знам как е при другите. Искам това да си е мой собствен свят нямащ нищо общо с външният. Може би някой почитател на Фройд би ми дал задоволителен отговор?!


Тагове:   роли,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mikela - " Искам това да си е мой собс...
22.01.2007 11:53
" Искам това да си е мой собствен свят нямащ нищо общо с външният"- разбирам те, и аз съм така...
А за ролите- някои хора се подчиняват изцяло на дадена роля, но според мен е важното е да внесеш своята индивидуалност в нея...
В някоя роля може да си много добър, а в друга- не...
цитирай
2. dressy - *
22.01.2007 12:02
единственото хубаво нещо е че ние сме и режисьорите и изпълнителите на главните роли...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mitko7691
Категория: Лични дневници
Прочетен: 60761
Постинги: 11
Коментари: 48
Гласове: 235
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930